Contentstrategie

Focus op resultaat & verbinding

Interne en externe doelen bereiken: het contentstrategie model biedt die kapstok. Met onderdelen die elkaar versterken! Planmatige aanpak en focus op synergie voor jouw organisatie.

“NetRespons heeft met ons een contentstrategie uitgewerkt die naadloos aansluit op de speerpunten en doelen uit het jaarplan. Snel en pragmatisch”

Contentmarketing model

WORKSHOPS CONTENTMARKETING

Ontdek wat content kan betekenen voor jouw organisatie.
En hoe je doelen stelt en gaat bereiken.
Keuze uit 3 interactieve workshops: Contentstrategie, Contentplanning en Contentcreatie. Geschikt voor 4 tot 8 personen. Concete take aways en handige tools.

“Het was hard werken en meer dan de moeite waard. Onze teamspirit heeft ook een enorme boost gekregen”

Over NetRespons

NetRespons helpt bedrijven en organsaties met content: van strategie tot publicaties en rapportages. Onze drive?
Organisaties laten excelleren door klanten en medewerkers te betrekken.

Interesse in welke contentstrategie bij jouw organisatie past? En hoe je doelgroep bereikt, boeit en bindt met waardevolle content? Doe dan net als onze andere klanten en maak een afspraak.

“Content is King, dat is voor alle afdelingen relevant”

Contentstrategie model

1. Content

Laat jouw doelgroep beleven wat je organisatie te bieden heeft. Goede online vindbaarheid en relevante content maken je aantrekkelijk. Ook om bij je te komen werken. Hoe je dat doet? Met content marketing. De juiste boodschap via het juiste kanaal.

NetRespons helpt, van strategie tot en met het schrijven van artikelen.

“Ook onze interne communicatie is nu verweven met de contentstrategie”

Contentstrategie model

2. Communicatie

Communicatie die er toe doet heeft impact. Zowel intern als bij externe klanten en stakeholders. 

Zijn er al doelen bepaald om naar toe te werken? Afgestemd met het gewenste imago en merkbeleid? NetRespons brengt consistentie aan in de communicatie en helpt bij de mix van kanalen en resources.

Gebruik NetRespons als spiegel of klankbord. Met een prettige, opbouwende werkwijze over wat beter kan. Maak nu een vrijblijvende afspraak.

“Een snelle follow-up van leads heeft de conversie bijna verdubbeld!”

Contentstrategie model

3. Contact

Contact maken met je doelgroep. Dat is wat anders dan e-mails zenden of veel adverteren. Komt de boodschap goed over? Bij wie? 1-op-1 of 1-2-many? En wat is het juiste moment om contact te leggen? Een contactstrategie en contentkalender bieden houvast. Waarbij meten straks ook weten is.

Contentstrategie model

4. Conversies

Van websitebezoeker tot klant, van geïnteresseerde consument tot actieve deelnemer of participerende burger. Conversies die er toe doen. Elke organisatie, van non profit sector tot webshop, wil resultaat.

Contentstrategie model

5. Customer Experience

Een goed gesprek of boeiend bericht maken klanten blij. Vooral als dit authentiek is! En niet alleen bij de werving van nieuwe klanten of de introductie van een product of dienst. Blijf goed in beeld bij alle fasen in de Customer Journey met pakkende content. Want een tevreden klant is goud waard. Maak nu met jullie Customer Experience het verschil.

Content kan daarin bepalend zijn. Content marketing is pull-gedreven en schept vertrouwen en nodigt uit tot actie. Soms in meerdere stapjes. Met een hoge gunfactor.

“De stijging in klanttevredenheid geeft vertrouwen voor de toekomst”

× Hoe kan ik je helpen?